Nicolas CHÉLY and Marie-Laure CARAT promoted Counsel

Nicolas CHÉLY and Marie-Laure CARAT have been promoted Counsel as of 1st July 2016.

Nicolas joined the firm as Associate in 2007 and was promoted Senior Associate in January 2011. He gives high quality advice and assistance in numerous areas of dispute resolution, such as commercial and civil litigation and litigation regarding construction law.

Marie-Laure was admitted to the Luxembourg bar in 2005. She joined the firm as Senior Associate in March 2015 to reinforce the corporate finance and insolvency litigation team. Marie-Laure has a strong professional experience in corporate and insolvency litigation, as well as in banking and financial litigation.
______________________________________________________________________________________________________________________________________________
Nicolas CHÉLY et Marie-Laure CARAT ont été promus Counsel au sein de l’étude KLEYR | GRASSO avec effet au 1er juillet 2016.

Nicolas a rejoint l’étude en 2007 en tant qu’Associate et a été promu Senior Associate en janvier 2011. Il apporte conseil et assistance de qualité dans de nombreux domaines du contentieux, tels que notamment le contentieux commercial et civil et le contentieux droit de la construction.

Marie-Laure a été admise au barreau de Luxembourg en 2005. Elle a rejoint l’étude en mars 2015 en tant que Senior Associate au sein de l’équipe corporate finance and insolvency litigation. Marie-Laure possède une solide expérience en matière de contentieux droit des sociétés et procédures d’insolvabilité ainsi qu’en contentieux bancaire et financier.